Blog Atlàntida Salut

Fòrum Atlàntida ‘Les dietes alternatives’

Una bona alimentació permet un òptim creixement i desenvolupament durant la infància, el manteniment de la salut i l’activitat en l’edat adulta i la supervivència i el confort en la vellesa. La majoria de les dietes alternatives restringeixen alguns grups d’aliments, el que pot acabar provocant dèficits nutricionals que originin conseqüències negatives per a la salut de les persones.

El proper dijous 29 de novembre, a les 19:00, la Sra. Pilar Betriu, Dietista-Nutricionista del Centre Mèdic Atlàntida, oferirà una xerrada sobre les dietes alternatives.

Quina és la justificació de les dietes alternatives?
Quines són les seves característiques?
Quins beneficis i riscos presenten per a les persones que les segueixen?

De tot això, en parlarem el proper dijous 29 de novembre, a les 19:00, al Restaurante Bellavista del jardín del norte, al carrer Enric Granados 86, a tocar del Centre Mèdic Atlàntida

Pots confirmar la teva assistència trucant al 93 217 22 99 o enviant un e-mail a comunicacio@atlantida.cat

T’esperem!

cartell fòrum Atlàntida Dietes alternatives jpeg

Escriure un comentari

Nom*

Email* (never published)

Website

LA INFORMACIÓ TAMBÉ ÉS SALUT I BENESTAR. ATLÀNTIDA POSA AL TEU ABAST TOTS ELS CANALS PER LA TEVA COMODITAT.

Més a prop teu que mai: