Blog Atlàntida Salut

Jornades de portes obertes Atlàntida

Jornades de portes obertes Atlàntida

Els dies dimarts 17 i dimecres 18 de novembre obrim les nostres portes de les 10:00 h a les 20:00 h. per tal d’ensenyar les nostres instal·lacions i els nostres serveis a la gent que encara no ens coneix. Només per venir regalem una sessió de depilació làser per a la persona que vingui o per a qui aquesta vulgui o una pòlissa dental gratuïta durant tot l’any 2016.

Pots convidar als teus familiars i amics a visitar les nostres instal·lacions i fer que s’emportin un d’aquests regals. A més, podran assistir al Fòrum AtlàntidaCom ha de ser una assegurança mèdica? Tot el que he de saber abans de contractar-la.’, que tindrà lloc al Centre Mèdic Atlàntida tots dos dies, a les 19:00.

Us esperem al nostre Centre Mèdic del carrer Enric Granados, 90-92 de Barcelona. Podeu inscriure’us a la xerrada trucant al 93 217 22 99 o enviant un correu electrònic a l’adreça atl@atlantida.cat

Escriure un comentari

Nom*

Email* (never published)

Website

LA INFORMACIÓ TAMBÉ ÉS SALUT I BENESTAR. ATLÀNTIDA POSA AL TEU ABAST TOTS ELS CANALS PER LA TEVA COMODITAT.

Més a prop teu que mai: