Ferran Adrià, Toni Segarra, Fernando Romay i Patry Jordan són alguns dels ponents que participaran en l’XI Afterwork BCN, organitzat per APD i patrocinat per Grup Atlàntida. L’esdeveniment de networking més important de l’any tindrà lloc el 12 de desembre al Palau de Congressos de Barcelona i que comptarà amb la presència de directius i empreses de Catalunya.
El programa inclou una taula rodona sobre “La felicitat a l’empresa” en la que participaran Igor Garzesi, conseller delegat del banc Medionalum; Ignasi Puigdollers, soci de Mercer; Manuel Orihuela, sotsdirector general de Nacex; i Manuel Alfonso, director general de Lyreco Iberia.
Els Afterwork organitzats per APD constitueixen una oportunitat única per fer networking en un ambient exclusiu i innovador.